Die Hard (1988) Malay Subtitles


John McClane, officer of the NYPD, tries to save his wife Holly Gennaro and several others that were taken hostage by German terrorist Hans Gruber during a Christmas party at the Nakatomi Plaza in Los Angeles.

Release:

IMDB: 8.2

Genders: Action, Thriller

Countries: USA

Time: 131 min

Updated: 2 years ago

Loading...
Loading...

Subtitle Info

Updated
2 years ago
Framerate
23.976
Files
1
File Size
38.6KB
Language
Malay
Release Type
Blu-ray
Relase Info:

Die Hard I 1988 1080p BD-Malay

Create By
santeros
Comment

List other Malay Subtitle

Malay Die Hard I 1988 1080p BD-Malay 2 years ago 1 38.6KB
Malay Die.Hard.1988.720p.x264-malay 2 years ago 1 38.7KB Saja translate filem klasik ni, ingat nak buat untuk semua cerita Die Hard. Tengoklah kalau ada masa. Sebab citer ni ada banyak kata2 kesat, kalau korang tak nak nanti untuk no.2 aku tak masukkan kata2 kesat tu. Apa2 pun enjoy~

Subtitle Preview

1
00:00:55,573 --> 00:00:58,867
Kau tak suka terbang, kan?

2
00:00:58,951 --> 00:01:01,828
Apa yang buat kau fikir begitu?

3
00:01:03,247 --> 00:01:07,751
Kau nak tahu rahsia untuk
tahan penerbangan?

4
00:01:07,835 --> 00:01:11,004
Selepas kau sampai ke destinasi,
tanggalkan kasut dan stokin kau.

5
00:01:11,089 --> 00:01:15,675
Kemudian berjalan kaki ayam di atas
Loading...